بازارکرکره برقی

لیست قیمت تیغه کرکره برقی اکفا

درخصوص این نوع تیغه لازم است بدانید تیغه کرکره برقی اکفا دارای کاربرد فراوانی در ساخت بنا و صنعت ساختمان دارد و کیفیت تولید آن برای سازندگان ساختمان بسیار پراهمیت می باشد. بنابراین خرید و فروش تیغه کرکره برقی آکفا و قیمت فوق العاده مناسب آن از اهمیت بالایی برای استفاده در صنعت ساختمان سازی برخوردار می باشد. با ما همراه باشید در ادامه این پست قصد داریم قیمت تیغه کرکره برقی آکفا و انواع تیغه کرکره برقی را مورد برسی قرار دهیم.

توجه توجه »» اگر به دنبال لیست قیمت تیغه کرکره برقی اکفا و قیمت انواع تیغه کرکره برقی در تهران هستید، در ابتدا باید بهترین و معتبرترین مرکز را انتخاب نمایید. حالا معتبر ترین مرکز از میان این همه مراکز مختلف کدام است؟ پیشنهاد من به شما مرکز فروش کرکره برقی در تهران می باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت تیغه کرکره برقی آکفا همین حالا با معتبر ترین مرکز فروش کرکره برقی همتا دور از طریق شماره های درج شده در بخش زیر تماس حاصل نمایید.

  ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹ – ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲  

تیغه کرکره برقی چیست

تیغه کرکره برقی چیست

در این پست قصد داریم قبل از بررسی قیمت تیغه کرکره برقی آکفا به برخی از مباحث کلی در ارتباط با تیغه کرکره برقی بپردازیم. برای شروع باید بگوییم تیغه کرکره برقی چیست؟ لازم است بدانید بدنه یک کرکره برقی را از تیغه تشکیل می شو د. بنابراین می توان گفت یکی از اساسی ترین و مهم ترین بخش از این نوع درب ها، تیغه کرکره می باشد. نکته مهمی که در خصوص تیغه کرکره برقی وجود دارد این است که تیغه ها در جنس های گوناگونی وجود دارند که متناسب با نوع جنسی که دارند می توانند خصوصیات متفاوتی نیز داشته باشند. در حالت کلی تیغه کرکره برقی موجب می شود تا از اتلاف انرژی تا میزان زیادی جلوگیری شود و در هنگام بسته بودن درب نمای زیبایی به ساختمان می دهد.

تیغه ها فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و متناسب با اینکه هنگام بسته شدن درب در بخش بال رول می شوند احتیاجی به فضای بیشتر در اطراف خود ندارند این تیغه ها کاربرد فراوانی در محیط های کوچک دارند. نکته دیگری که باید در خصوص این تیغه ها بدانید این است که دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی هستند و در برابر عوامل محیطی گوناگون نیز دارای مقاومت زیای هستند.

دیگر مزیتی که در خصوص تیغه های کرکره برقی می توان به آن اشاره نمود این است که می توانید این تیغه ها را در رنگ و طرح های متفاوتی سفارش دهید. کارخانه های مبدا تولید کننده انواع این تیغه ها، آنها را در رنگ و طرح های متنوع روانه بازار می کند شما می توانید متناسب با نمای کلی ساختمان مدنظرتان طرح و رنگ تیغه مد نظر را خودتان انتخاب نمایید.

در بخش زیر برخی از مواردی که در انتخاب تیغه کرکره برقی باید به آن توجه داشته باشید را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • عملکرد
  • جنس تیغه کرکره برقی
  • فرم و انواع تیغه کرکره برقی
  • رنگ تیغه
  • ابعاد و اندازه های تیغه

عملکرد تیغه کرکره برقی

در ارتباط با تیغه کرکره برقی لازم است بدانید تیغه کرکره برقی تیغه ای است که لبه بالایی این تیغه دوبار تا خورده است. هر تیغه از کرکره در محور خود به تیغه بعدی متصل می شود و در نهایت یک لولای پیوسته را تولید می کند. لازم است بدانسد زمانی که یک تیغه در جهتی خاض شروع به چرخش کند تیغه دیگر به پیروی از ان در جهت ان حرکت می کند. بالا بردن تیغه با استفاده از دو اهرم موازی امکان پذیر می شود. یکی از این اهرم ها با فشار یک میله آزاد به پایین فرستاده میشود و اهرم دیگری با نیرو دادن به یک آهن ربای الکتریکی که متصل به یک مدار زمانی ثابت می باشد، آزاد می شود. در خصوص بی صدا بودن انها لازم است بدانید هر پره در بخش ابتدا و انتهای خود دارای کپس (لاستیک انتهایی با برش هایی قالب خورده) می باشد که موجب حرکات نرم و بی صدا می شود.

برای خرید کرکره برقی حتما از لیست قیمت درب اتوماتیک فروشگاه های معتبر استفاده کنید. فروشگاه همتا همیشه در کنار شماست. ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲ و ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹

جنس تیغه کرکره برقی

در خصوص جنس تیغه کرکره برقی لازم است بدانید تیغه کرکره برقی در انواع جنس ورق گالوانیزه، پلی کربنات و آلومینیوم می باشد.

کرکره برفی آلومینیومی دارای مقاومت بیشتری نسبت به ورق گالوانیزه، پلی کربنات می باشد و در مغازه های و پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. میزان زیادی از کرکره های برقی به کار برده شده در ایران از جنس آلومینیوم می باشند. کرکره برقی آلومینیومی دارای خصوصیاتی می باشد که می توان از آن در آب و هوای بسیار خشک و یا بسیار مرطوب از آن استفاده نمود.

لازم است بدانید تیغه کرکره های اتوماتیک گالوانیزه با قیمت مناسب تری در بازار موجود هستند. در خصوص کرکره برقی پلی کربنات باید بدانید این نوع جنس تیغه شیشه ای می باشد و دارای ظاهری زیبا نیز است. از این نوع کرکره برقی برای صرافی ها، بانک ها و …… که احتیاج است در زمان بسته بودن درب نیز محیط داخلی مشخص باشد، استفاده می شود.

فرم و انواع تیغه کرکره برقی

لازم است بدانید تیغه های کرکره برقی می توانند متناسب با خصوصیات گوناگون تقسیم شوند که در بخش زیر به انواع آن اشاره می کنیم.

تیغه های آلومینیومی کرکره برقی می توانند دارای یک، دو یا سه پل در درون خود باشند، این پل ها موجب مقاومت و استحکام بیشتر تیغه می شوند

فرم تیغه ها بر اساس یک الی دو جداره بودن آن ها انجام می شود. در ارتباط با تیغه های یک جداره لازم است  بدانید تنها از یک صفحه تولیده شده اند. اما تیغه های دوجدارع دارای دو صفحه می باشند که با میزان کمی فاصله به هم دیگر متصل می شوند. بکارگیری از پل برای استحکام تیغه و فوم برای تولید عایق صدا، فقط برای این نوع تیغه ها امکان پذیر است.

نوعی دیگر از تیغه ها به شکل پانچ شده هستند از آنجایی که این تیغه ها یک جداره هستند استحکام کمتری نسبت به سایر تیغه ها دارند و بهتر است از این  نوع تیغه ها به  صورت ترکیبی با سایر تیغه ها استفاده شود.

نوعی دیگر از تیغه ها با عنوان تیغه غضروف دار کرکره برقی شناخته شده اند. که در محل اتصال این تیغه ها به همدیگر زوائد غضروف شکلی دیده می شوند که برای ایجاد حرکات آرام و نرم تیغه های در کنار همدیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

شیوه دیگری که برای تقسیم بندی تیغه ها وجود دارد قوس دار یا تخت بودن آنها می باشد. تیغه های قوس دار اکثر موارد مورد استفاده قرار می گیرند چرا که به آسانی به دور شفت می گردند. از تیغه های تخت برای قسمت انتهای کرکره استفاده می شود.

رنگ تیغه کرکره اتوماتیک

در ارتباط با  رنگ تیغه کرکره اتوماتیک لازم است بدانید رنگ آمیزی تیغه های کرکره برقی با ضخامت 7 میکرون صورت می گیرد. برای تیغه های سفارشی می توان از رنگ های پودری یا پادر کوتینگ استفاده کرد که به علت قرار گرفتن در کوره به مدت 30 دقیقه دارای ضخامت 20 میکرون می شوند. رنگ تیغه کرکره اتوماتیک معمولاً به صورت پودری و با رنگ‌های مختلف ارائه می‌شود. رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای و طلایی از جمله رنگ‌های معمول در دسترس هستند. علاوه بر این، برخی شرکت‌ها رنگ‌های دیگری نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. در هر صورت رنگ تیغه کرکره اتوماتیک به عوامل مختلفی مانند سلیقه شخصی، دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان، نوع کاربری فضا و … بستگی دارد. اما تیغه های آلومینیومی به طور کلی به رنگ سفید در می آیند.

ابعاد و اندازه های تیغه

ابعاد و اندازه های تیغه کرکره برقی به دو مورد بستگی دارد، این دو مورد نوع و مدل آن  می باشد. بنابراین می توان گفت تیغه های کرکره برقی متناسب با کاربردی که دارند دارای اندازه های مختلف نیز هستند که در بخش زیر انواع و کاربرد ان ها را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • تیغه کرکره برقی با عرض 40 میلی متر مناسب برای مصارف صنعتی
  • تیغه کرکره برقی با عرض 60 میلی متر مناسب برای مصارف خانگی و فروشگاهی
  • تیغه کرکره برقی با عرض 60 و 80 میلی متر مناسب برای مصارف فروشگاهی و صنعتی
  • تیغه کرکره برقی با عرض 80 و 100 میلی متر مناسب برای مصارف امنیتی بالا

ویژگی های تیغه کرکره برقی

همانطور که در بخش بالا گفته شد تیغه کرکره برقی به صورت استاندارد از آلومینیوم تولید شده اند و در کرکره برقی هایی که دارای اندازه های 7 و ارتفاع 6 متر هستند، انجام  می شود

توجه داشته باشید در انتخاب تیغه آلومینیوم باید به اندازه توان موتور کرکره برقی توجه داشته باشید و در این  خصوص دقت زیادی داشته باشید چرا که در صورتی که تیغه با موتور سازگاری نداشته باشند موجب می شود که در کرکره برقی تعادل برقرار نشود. در بخش پایین برخی از ویژگی های تیغه کرکره برقی را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • موجب جلوگیری از هدر رفتن بیهوده انرژِی می شود.
  • دارای امکان نصب بسیار آسان در مدت زمان کوتاه با اشغال فضای کم
  • دارای مقاومت بالایی می باشد و باعث امنیت بالای ساختمان می شود.
  • قابلیت کنترل برقی: تیغه کرکره برقی با استفاده از یک موتور الکتریکی کنترل می‌شود و این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از یک کنترل از راه دور، تیغه کرکره را باز و بسته کنید.
  • امنیت بیشتر: تیغه کرکره برقی معمولاً دارای سیستم‌های امنیتی است که در صورت برخورد با موانع، تیغه را متوقف می‌کند.
  • طول عمر بالا: تیغه کرکره برقی معمولاً از مواد با کیفیت ساخته شده است و به همین دلیل، دارای طول عمر بالایی است.
  • طراحی زیبا: تیغه کرکره برقی به دلیل طراحی زیبا و مدرن، به راحتی با دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان شما هماهنگ می‌شود.

وزن انواع تیغه های کرکره برقی

انواع گوناگون تیغه کرکره برقی در جنس های مختلفی تولید می شوند و هر کدام از آلیاژ و فلزاتی که در تولید تیغه های کرکره برقی مورد استفاده قرار می گیرند؛ دارای وزن های مختلفی هستند. افراد می توانند متناسب با کاربرد مورد نظر خود و مکانی که قصد نصب کرکره برقی را دارند هر نوع از آن را انتخاب نمایند اما باید وزن آن را نیز در نظر گرفته باشند چرا که وزن تیغه ارتباط مستقیمی با وزن کرکره دارد. در بخش زیر وزن انواع تیغه های کرکره برقی را مورد بررسی قرار داده ایم.

  • وزن تیغه آلومینیوم اکسترود: 6 تا 8 کیلو گرم می باشد.
  • وزن تیغه آلومینیوم پانچ شده : 8.5 کلیو گرم تا 10 کیلو گرم در هر متر مربع می باشد.
  • وزن تیغه آلومینیوم دوجداره: حدود 9 کیلو گرم در هر متر مربع می باشد.
  • وزن تیغه گالوانیزه : 8 کیلو گرم در هر متر مربع می باشد

طول تیغه کرکره برقی

طول تیغه کرکره برقی،جهت محاسبه تعداد تیغه کرکره برقی باید ارتفاع دهنه را اندازه گیری نمود. در حقیقت منظور از ارتفاع دهنه، طول بازشوی کرکره برقی می باشد. در نهایت متناسب با ابعاد صفحه پلیت و لوله مورد استفاده؛ در موتور توبلار، 60 سانتی متر و در موتور ساید 80 سانتی متر به میزان ارتفاع اندازه گیری شده اضافه می شود. در آخر لازم است مقدار بدست آمده را بر پهنای مفید تیغه تقسیم نمایید تا تعداد تیغه لازم برای نصب کرکره را بدست آورید.

لازم است بدانید برای کرکره های اتوماتیک با عرض بالای 7 متر یا ارتفاع بالای 6 متر باید از تیغه های 100 میلی متر استفاده نمایید. چنانچه هم عرض دهنه بالا تر از 7 متر و هم ارتفاع دهنه بالا تر از 6 متر باشد، افزون بر استفاده از تیغه 100 باید از موتور ساید 3 فاز نیز جهت حرکت کرکره استفاده نمایید.

ضخامت تیغه کرکره برقی

ضخامت تیغه: ضخامت تیغه کرکره برقی نیز بسته به نوع و کاربرد آن متفاوت است. ضخامت تیغه معمولاً بین 40 میلیمتر تا 100 میلیمتر است. این ضخامت باید به گونه‌ای باشد که تیغه قابلیت مقاومت در برابر فشار و خمش را داشته باشد و در عین حال وزن آن نیز مناسب باشد. همچنین ضخامت تیغه باید به گونه‌ای باشد که نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف، مقاومت مناسبی داشته باشد. ضخامت تیغه کرکره برقی از دیگر موارد مهمی در انتخاب و خرید تیغه کرکره برقی می باشد. برخی از ضخامت های تیغه کرکره برقی را در بخش مورد بررسی قرا داده ایم.

  • بهترین تیغه کرکره برقی برای مصارف صنعتی، ضخامت و عرض 40 میلیمتر است.
  • بهترین تیغه کرکره اتوماتیک برای مصارف خانگی و فروشگاهی، عرض 60 میلیمتر است.
  • بهترین تیغه درب کرکره ای برای مصارف فروشگاهی و صنعتی، عرض 60 و 80 میلیمتر است.
  • بهترین تیغه درب کرکره ای برقی برای مصارف امنیتی بالا و حساس، ضخامت 80 و 100 میلیمتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ضخامت تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید.

کاربرد تیغه کرکره برقی

در این بخش قصد داریم به بررسی کاربرد تیغه کرکره برقی بپردازیم. کرکره برقی در مراکز گوناگونی استفاده می شود از پارکینیک ساختمان و منازل گرفته تا طلافروشی و بانک ها و ….. از کرکره برقی استفاده می کنند. البته لازم به ذکر است کاربرد تیغه کرکره برقی در مرکز های گوناگون فرق دارد و امکان دارد عده ای آن را به علت زیبایی و عده ای دیگر آن را برای امنیت خریداری و استفاده کنند. به صورت کلی 3 کاربرد اساسی در خصوص تیغه کرکره برقی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

  • جلوگیری از سرقت و حفظ امنیت مکان مورد استفاده
  • نگه داری و محافظت از محیط در مقابل باد، طوفان و آتش سوزی
  • عایق سازی
انواع تیغه کرکره برقی
انواع تیغه کرکره برقی

انواع تيغه كركره برقى

انواع تیغه کرکره برقی کدام اند؟ در حال حاضر در صنعت کرکره برقی به علت خصوصیات فراوانی که دارند از جایگاه مخصوصی برخوردار هستند. بیشتر سازندگان ساختمان ها و مراکز تجاری در تلاش هستند تا از کرکره برقی نسبت به درب های جکی و درب آکاردئونی بیشتر استفاده نمایند.

این افزایش درخواست موجب شده تا میان تولید کننده ها و اجرا کننده های کرکره برقی رقابت شکل بگیرد و این افراد تولید تیغه های کرکره برقی با جنس های متفاوت و طرح های مختلف و همچنین رنگ های متنوع را به خود اختصاص دهند. در این بخش قصد داریم برای شناخت و آشنایی بیشتر با تیغه کرکره برقی به معرفی انواع تیغه کرکره برقی بپردازیم. معمولا انواع گوناگونی از کرکره برقی در رنگ ها و طرح های مختلف روانه بازار می شوند که به صورت کلی به 6 دسته اصلی تقسیم می شوند. این 6 دسته شامل موارد زیر می شوند:

  • تیغه آلومینیوم
  • تیغه گالوانیزه
  • تیغه پلی کربنات
  • تیغه رول گیتر
  • تیغه فوم دار
  • تیغه فولادی

انواع تیغه کرکره برقی آلومینیوم و گالوانیزه نیز به نوبه ی خود به دسته های زیر تقسیم بندی می گردد:

  • تعداد تک یا دو جداره
  • تعداد پل
  • فوم دار یا بدون فوم
  • قوس دار یا تخت
  • میکس یا بدون غضروف‌

بعد از خرید تیغه کرکره، مهمترین کار پیدا کردن نصاب حرفه ای برای نصب کرکره برقی است. برای دریافت خدمات نصب و تعمیر کرکره برقی با ما تماس بگیرید.

تیغه کرکره برقی لومیکو

در ارتباط با تیغه کرکره برقی لومیکو لازم است بدانید این نوع تیغه کرکره برقی با آلیاژ 6063 تولید شده است و ضخامت این تیغه کرکره برقی برابر 80 میلیمتر می باشد. جنس این تیغه کرکره برقی از آلومینیوم می باشد. برای خرید تیغه کرکره برقی لومیکو می توانید با انتخاب رنگ های متفاوت تناسبی میان رنگ درب پارکینگ و ساختمان ایجاد نمایید.

شما می توانید تیغه کرکره برقی لومیکو را برای ارتفاع 4 متر و عرض 4.5 متر انتخاب نمایید. نکته دیگری که باید در خصوص تیغه کرکره برقی لومیکو بدانید این است که این تیغه جزء تیغه های بی صدا می باشد و در زمان کارکردن کم ترین صدا را ایجاد می کند. شمامی توانید برای هخرید این نوع تیغه از طریق لینک های موجود در صفحه به صفحه مربوطه در همتا دور مراجعه نمایید.

تیغه کرکره برقی اکرول

قیمت تیغه کرکره برقی اکرول چقدر است؟ در خصوص تیغه کرکره برقی اکرول باید بدانید قیمت این نوع تیغه به ابعاد آن بستگی دارد. هر چه ابعاد کرکره برقی بیشتر باشد قیمت این تیغه زیاد تر می شود. در همتا دور قیمت تیغه های کرکره برقی متناسب با سایر مراکز فروش کرکره برقی ارزان ترمی باشد و شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین تیغه کرکره برقی را از این مرکز خریداری کنید. اما باید در خصوص قیمت تیغه کرکره برقی اکرول بگوییم قیمت تیغه کرکره برقی اکرول از 220 هزار تومان شروع می شود. البته توجه داشته باشید متناسب با نوسانات بازار نمی توان به طور قطعی قیمت تیغه کرکره برقی اکرول را اعلام کرد شما می توانید برای اطلاع از قیمت این نوع تیغه کرکره برقی از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان همتادور تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد ویژه: یکی از معروف ترین برند های تیغه آلومینیومی کرکره آکرول است. حتما این برند را بررسی کنید.

تیغه کرکره برقی آلما

قیمت تیغه کرکره برقی آلما چقدر است؟ برای اطلاع از قیمت تیغه کرکره برقی آلما باید ابعاد کرکره برقی مدنظرتان را به اطلاع کارشناس و متخصص برسانید. لازم به ذکر است شما می توانید تیغه کرکره برقی آلما در همتا دور با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی ها خریداری کنید. قیمت تیغه کرکره برقی آلما از 190 هزار تومان شروع می شود این قیمت امکان دارد به علت شرایط اقتصادی با تغییراتی همراه باش. بنابراین می توانید برای اطمینان از قیمت تیغه کرکره برقی آلما از طریق شماره های درج شده در ابتدای پست با کارشناسان همتا دور تماس حاصل نمایید.

شرکت آکفا در اراک

قیمت تیغه کرکره برقی اراک

تیغه ۱۰۰ کرکره برقی

تیغه ۱۰۰ کرکره برقی، تیغه 100 یا همان تیغه کرکره برقی 100 میلی متری یک دیگر از انواع تیغه کرکره برقی می باشد. این نوع تیغه بسیار سنگین می باشد و با شمش آلومینیوم ساخته می شود این تیغه ها به صورت کلی به رنگ سفید هستند اما امکان سفارش رنگ های دلخواه را دارید. در خصوص کاربرد این نوع تیغه باید بدانید بعضی اوقات پیش می آید که ارتفاع ورودی همچنین عرض یک پارکینگ بسیار بزرگ باشد در این صورت اگراز تیغه 8 سانتی متری استفاده شود امکان دارد تیغه ها از ریل خود خارج شوند و باعث کاهش میزان امنیت در مکان مربوطه شوند.

در این شرایط توصیه می شود برای کرکره برقی تیغه 8 سانتی متری را جایگزین تیغه 10 سانتی متری نمایید تا بتوانید در برابر فشار های خارجی مقاومت بالاتری داشته باشد. یکی دیگر از کاربرد های تیغه 100 کرکره برقی استفاده در مکان های بادخیز می باشد. شما می توانید از ترکیب تیغه 100 همراه با ریل آهنی از ورود سارقان جلوگیری نمایید.

لیست قیمت تیغه کرکره برقی
لیست قیمت تیغه کرکره برقی

لیست قیمت تیغه کرکره برقی

قیمت تیغه کرکره برقی چقدر می باشد؟ در خصوص قیمت تیغه کرکره برقی لازم است بدانید برای تعیین قیمت تیغه کرکره برقی عوامل گوناگونی دخیل هستند‌‌. لازم است بدانید موادی که در تیغه و جنس آلیاژی که تیغه از آتو تولید می شود در قسمت تیغه کرکره برقی بسیار تاثیر گذار می باشد. شما می توانید برای جهت استعلام تیغه کرکره برقی و دریافت مشاوره برای نصب و طراحی کرکره برقی از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان همتا دور تماس حاصل نمایید.

قیمت تیغه کرکره برقی اکفا

تیغه کرکره برقی آکفا در (Akfadoor)، تیغه کرکره اکفا در ساخت بنا و صنعت ساختمان کابرد فراوانی دارد به همین علت خرید و فروش تیغه کرکره اکفا و قیمت مناسب آن برای استفاده از صنعدت بسیار مهم می باشد و از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. یکی از دلایل محبوبیت تیغه کرکره برقی اکفا میان افراد قیمت مناسب این تیغه می باشد. در خصوص جنس تیغه اکفا لازم است بدانید این تیغه از جنس آلومینیوم، گالوانیزه؛ استیل، مس و ….. تولید می شود و مورد استفاده در اکثر طرح های مسکونی و ساختمانی مانند: کرکره پارکینگ، درب پارکینگ اتوماتیک؛ کرکره برقی و …… می باشد. این تیغه کرکره ها در رنگ بندی های متفاوت با تنوع زیادی وجود دارند. این نوع تیغه؛ تیغه کرکره اکفا در کیفیت های عالی ساخت ترکیه می باشند.

تیغه کرکره آکفا (تیغه آکفا) با قیمتی باور نکردنی و مناسب روانه بازار می شوند که همین موضوع به فروش و مصرف آن در میان کاربران کمک فراوانی می کند. تیغه کرکره های پلی کربناتی عموما از آلیاژ 6063 ساخته می شوند که این آلیاژ ها توانایی نصب و عبور نور را دارند و از لحاظ شکل ظاهری و وزن بسیار سبک می باشند اما به علت استفاده از آلومینیوم در ساختار آن ها در برابر نور خورشید ضعیف می باشد و نسبت به سایر انواع تیغه کرکره ها به علت بازتاب نور شکسته می شوند. البته در برابر رطوبت نیز دچار صدمه های جدی و شکستگی می شوند.

قیمت تیغه کرکره برقی آلما

قیمت تیغه کرکره برقی آلما، لازم است در خصوص این تیغه کرکره برقی بدانید یکی از پرفروش ترین تیغه های موجود در بازار می باشد. علت این مورد را می توان کیفیت بالا و قیمت مناسب این تیغه ها دانست. این تیغه ها دارای وزن مناسبی می باشند که کاربرد آنها را زیاد می کند. ساخت و تولید تیغه آلما در کوره انجام می شود و رنگ آنها سفید الکترواستاتیکی می باشد. این روش رنگ کاری در دوام رنگ بر روی تیغه تاثیر گذار هستند. همانطور که ذکر شد تیغه آلما دارای وزن پایینی می باشد این مورد موجب قیمت کمتر این تیغه نسبت به سایر تیغه ها می شود. یکی از ویژگی هایی دیگر که باید در خصوص تیغه آلما بدانید این است تیغه های کرکره آلما بعد از نصب بی صدا می شوند. از ویژگی های اصلی این برند می توان به کیفیت بالای رنگ و وزن مناسب آن اشاره نمود. شما می توانید برای استعلام قیمت تیغه کرکره برقی آلما با شماره های درج شده در صفحه تماس حاصل نمایید.

قیمت تیغه کرکره برقی لومیکو

قیمت تیغه کرکره برقی لومیک، یکی دیگر از انواع تیغه کرکره برقی،لومیکو می‌ باشد که شما می توانید با خرید تیغه کرکره برقی لومیکو از فروشگاه همتا هیچ نگرانی در خصوص اصلات کالا و قیمت آن داشته باشید. لازم است در ارتباط با فروشگاه همتا بدانید یکی از معتبر ترین فروشگاه های فروش کرکره برقی و تیغه کرکره برقی می باشد که تا به امروز تمام مشتریان این فروشگاه از محصولات آن رضایت کامل داشته اند. فروشگاه همتا همراه با تیم متخصص خود همواره بهترین خدمات پس از فروش را برای مشتریان خود ارائه می دهند. پس همین حالا برای خرید، استعلام دقیق روز قیمت و همچنین سفارش تیغه لومیکو دوپل با کارشناسان همتا تماس حاصل نمایید.

لازم به ذکر است شما می توانید در سایت همتا انواع این محصول را در نوع و مدل های گوناگون مشاهده نمایید و محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. دیگر از مزایای خرید تیغه کرکره برقی لومیکو همانطور که در بخش بالا ذکر شد شامل: ضمانت اصالت کالا، تحویل سریع، کیفیت عالی، قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا می باشد.

قیمت تیغه کرکره برقی دیجی کالا

قیمت تیغه کرکره برقی دیجی کالا، در ارتباط با قیمت یک موضوعی که وجود دارد است که شما می توانید قیمت تیغه کرکره برقی را در سایت های معتبر مختلف با یکدیگر مقایسه نمایید و با اطمینان خاطر ار همتا دور تیغه کرکره برقی مورد نظر را خریداری کنید. به دنبال قیمت تیغه کرکره برقی دیجی کالا نباشید. بهترین قیمت پیش ماست.

قیمت تیغه کرکره برقی آکرول

تیغه اکرول کرکره برقی، همانطور که در بخش بالا در ارتباط با این نوع تیغه ذکر شد، یکی از بهترین برند های تیغه کرکره برقی، تیغه اکرول می باشد. از خصوصیات این تیغه می توان به سختی و ضخامت بالای آن اشاره نمود. البته این تیغه دارای مزیت های فراوانی می باشد که از دیگر مزیت های آن می توان به بی صدا بودن آن بعد از نصب و در زمان استفاده اشاره کرد. اکرول متناسب با ویژگی های که دارد در چندین سال اخیر توانسته به یکی از بهترین تیغه های کرکره برقی تبدیل شود. چرا که این تیغه علاوه بر ویژگی های ذکر شده دارای کیفیت عالی و مقاومت بالایی نیز می باشد. همچنین در خصوص رنگ این تیغه لازم است بدانید به علت استفاده از رنگ الکترواستاتیکی در این تیغه با گذشت زمان و شرایط آب و هوایی مختلف تغییری در رنگ آن به وجود نخواهد آمد. یکی دیگر از نام های تیغه کرکره برقی اکرول، تیغه کرکره برقی اکرول اراک نیز می باشد که عده ای از افراد این تیغه را با این عنوان می شناسند.

بهترین نوع تیغه کرکره برقی

همانطور که در بخش ابتدای پست ذکر شد تیغه کرکره برقی یکی از مهم ترین اجزای کرکره برقی محسوب می شود که این تیغه ها در طرح و رنگ های متفاوتی توسط برندهای مختلف تولید و ساخته می شوند. همانطور که در ارتباط با ویژگی های تیغه کرکره برقی ذکر شد، می دانید که جنس انواع تیغه کرکره برقی می تواند در کارایی و طول عمر آن بسیار موثر باشد. فروشگاه همتا تا به امروز توانسته است رضایت مشتریان خود در سراسر ایران با فروش انواع تیغه کرکره برقی و بهترین نوع تیغه کرکره برقی جلب نماید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره و استعلام قیمت کرکره برقی و همچنین بهترین نوع تیغه کرکره برقی از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان همتا تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله بهترین برند تیغه کرکره برقی را مطالعه کنید.

کدام تیغه کرکره برقی بهتر است

کدام تیغه کرکره برقی بهتر است؟ سوالی که در پایان این پست مطرح می شود، این است که کدام تیغه کرکره برقی بهتر است؟ برای خرید باید کدام تیغه کرکره برقی را بخریم؟ لازم به ذکر است شما متناسب با خواسته و کارایی که در خصوص تیغه کرکره برقی در نظر دارید با توجه به ویژگی های ذکر شده می‌توانید بهترین تیغه را انتخاب نمایید. اما اگر اطلاعات کمی در رابطه با تیغه کرکره برقی دارید و مطمئن نیستید کدام تیغه مناسب کاربردتان می باشد توصیه می کنم حتما با کارشناسان همتا تماس بگیرید و با دریافت مشاوره تخصصی و رایگان این مجموعه بهترین تیغه را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

نکته:همانطور که در بخش بالا گفته شد تیغه کرکره برقی باید متناسب با وزن کرکره برقی و محل قرار گیری و ارتفاع درب پارکینگ خریداری و نصب شود. که انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی احتیاج به نظر کارشناس دارد.

فروش عمده تیغه کرکره برقی

در نهایت باید بگوییم اگر به دنبال خرید عمده تیغه کرکره برقی هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه فروش کرکره برقی همتا دور می باشد. در واقع لازم است بدانید همتا درور یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های کرکره برقی و فروش عمده تیغه کرکره برقی می باشد که شما می توانید انواع کرکره برقی، تیغه کرکره برقی و …… را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب از این فروشگاه خریداری کنید. برای خرید و ثبت سفارش تنها لازم است با شماره های موجود در صفحه تماس حاصل نمایید.

سوالات متداول

بهترین فروشگاه فروش عمده تیغه کرکره برقی کجاست؟

همتا یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های فروش عمده تیغه کرکره برقی می باشد که شما می توانید انواع تیغه کرکره برقی در طرح و رنگ های مختلف را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از این فروشگاه خریداری کنید.

قیمت تیغه کرکره برقی اکفا چقدر است؟

نمی توان یک قیمت ثابت را برای تیغه کرکره برقی اکفا متناسب با نوسانات بازار اعلام نمود شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق این نوع تیغه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
  ۰۹۱۲۲۵۵۲۱۱۹ – ۰۲۱۵۵۴۴۹۲۱۲  

لیست قیمت تیغه کرکره برقی

اگر به دنبال لیست قیمت تیغه کرکره برقی هستید می توانید با مراجعه به سایت hamtadoor.com لیست قیمت انواع تیغه کرکره برقی را مشاهده نمایید.

منابع:

منبع: لیست قیمت تیغه کرکره برقی

منبع:بهترین مارک کرکره برقی

منبع:تولید کننده تیغه پلی کربنات

منبع: کرکره برقی شفاف بالکن قیمت

منبع: قیمت هر متر مربع کرکره برقی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا